PRAVO NA ODUSTAJANJE I POVRAT PROIZVODA
U ideal.ba posvećeni smo zadovoljstvu naših kupaca. Ukoliko niste potpuno zadovoljni proizvodom kupljenim putem našeg sajta, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Bosne i Hercegovine, nudimo mogućnost povrata i reklamacije.
1. Pravo na Povrat
Imate pravo vratiti proizvod u roku od 15 dana od dana preuzimanja, bez navođenja razloga. Povrat se može izvršiti samo za proizvode koji nisu korišteni, oštećeni ili prilagođeni po vašim posebnim zahtjevima.
Za početak procesa povrata, molimo kontaktirajte nas putem e-maila na info@ideal.ba sa informacijama o narudžbi i razlozima za povrat. Alternativno možete nam se javiti putem Viber broja 062 904 900 ili putem profila na društvenim mrežama Facebook ili Instagram.
2. Pravo na Reklamaciju
U slučaju da je proizvod oštećen ili nije u skladu sa opisom na našoj stranici, imate pravo na reklamaciju. Najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije, odgovorićemo sa prijedlogom rješenja – zamjenom proizvoda, popravkom, smanjenjem cijene ili povratom novca, zavisno o situaciji.
Da biste pokrenuli reklamaciju, pošaljite nam e-mail na info@ideal.ba sa opisom problema i slikom proizvoda ako je moguće. Alternativno možete nam se javiti putem Viber broja 062 904 900 ili putem profila na društvenim mrežama Facebook ili Instagram.
3. Pravo na Smanjenje Cijene
Ako proizvod ima manji nedostatak koji ne utiče na njegovu funkcionalnost, možete tražiti smanjenje cijene proizvoda. Prilikom prijave reklamacije, navedite razlog za smanjenje cijene, a naš tim će razmotriti zahtjev i obavijestiti vas o mogućim opcijama.
4. Troškovi Povrata
Troškove povrata snosi kupac, osim ako je problem uzrokovan sa naše strane. U takvim slučajevima, troškove povrata snosimo mi.
5. Transparentnost
Ideal.ba koristi sve dostupne resurse kako bi artikli na stranici bili prikazani sa tačnim specifikacijama, slikama i cijenama. Ipak, zbog mogućnosti ljudske ili softverske greške, ne možemo garantovati potpunu tačnost svih informacija.. Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili niste sigurni u vezi sa specifikacijama proizvoda, slobodno nas kontaktirajte na info@ideal.ba.
GARANCIJA
Na stranici proizvoda ili prilikom oglašavanja će biti naznačeno da li proizvod ima garanciju i vrijeme trajanja garancije.
Ukoliko proizvod treba servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa. Ukoliko proizvod ima garanciju te se na proizvodu pojavi kvar unutar garantnog roka kupac je ovlašten direktno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na garantnom listu a ovlašten je obratiti se ideal.ba sa istim ciljem.
PROCEDURA PODNOŠENJA ZAHTJEVA ZA REKLAMACIJU
Za podnošenje reklamacije, kupac treba učiniti sljedeće:
- Poslati pisani zahtjev putem emaila na: info@ideal.ba ili poštom na adresu:
Altcomm d.o.o., Sarajevska 56, 76250 Gradačac, Bosna i Hercegovina. - U zahtjevu navesti broj narudžbe, ili online platformu preko koje je narudžba izvršena.
- Nakon što primimo reklamaciju, naš tim će je blagovremeno obraditi i obavijestiti kupca o daljnjim koracima.
POVRAT NOVCA
Povrat novca vrši se isključivo na transakcijski račun kupca, bez obzira na način plaćanja prilikom kupovine. Kupac je dužan dostaviti podatke o svom transakcijskom računu prilikom podnošenja zahtjeva za povrat. Povrat novca bit će izvršen najkasnije u roku od 15 dana od dana prihvaćanja reklamacije.