ČESTA PITANJA

U cilju olakšanja kupovine na iDEAL platformi, odgovorili smo na vaša najčešća pitanja. Vjerujemo da će vam odgovori pomoći da što sigurnije, lakše i brže naručite željeni proizvod. Ukoliko ne pronađete odgovor, uvijek možete kontaktirati našu korisničku podršku.

Kako bi se registrovali na iDEAL kliknite na ikonu u gornjem desnom uglu, te klikni na “Registruj se” Unesite vašu e-mail adresu, i kliknite na “Registracija”, nakon toga primićete e-mail sa podacima o računu, te linkom za postavljanje šifre, kliknite na link i odaberite željenu šifru. Time je registracija uspješno završena.

Registracija je moguča i putem Google ili Facebook naloga, na stranici za registraciju kliknite na tipku “Nastavi sa Facebook nalogom” ili “nastavi sa Google nalogom” te pratite korake.

Besplatnom registracijom na iDEAL možete brže obaviti kupovinu, adresa za dostavu je sačuvana te se automatski puni na stranici naplate.

Svakom kupovinom sakupljaš šoping bodove koje možeš iskoristiti prilikom sljedeče kupovine te dobijaš pristup specijalnim promocijama i sniženjima.

Možeš pratiti historiju narudžbi i status trenutnih narudžbi.

Ostavljanje recenzije na proizvode te kreiranje liste želja.

Registracija nije obavezna, možete kupiti i kao gost ali preporučujemo registraciju zbog pogodnosti opisanih iznad. Nudimo mogučnost i kreiranja naloga na stranici naplate.

Klikom na ikonu u desnom uglu prikazače se forma za prijavu. Unesite e-mail adresu sa kojom ste se registrovali i šifru koju ste postavili. Ukoliko ste se registrovali putem Facebook-a ili Google-a kliknite na ikonu ispod forme za prijavu.

Narudžbu možete izvršiti na nekoliko načina:

1. Kada ste odabrali željeni proizvod, kliknite na “DODAJ U KORPU” (pored dugmeta “DODAJ U KORPU” možete odabrati količinu), nakon čega će se sa desne strane otvoriti prozor u kojem će se prikazati sadržaj korpe, ako želite da dodate još neke proizvode u istu narudžbu, na stranici proizvoda ponovo kliknite na “DODAJ U KORPU” , korpa će se automatski ažurirati i prozor sa desne strane će se ponovo otvoriti.

Ako želite da završite kupovinu, kliknite na “PLAĆANJE”, nakon čega ćete biti prebačeni na sigurnu stranicu za naplatu. Unesite tražene podatke, odaberite način plaćanja i kliknite “NARUČI”. Ako ste ispravno popunili sva polja, pojavit će se stranica s informacijama o narudžbi, time ste uspješno naručili proizvod/e na iDEAL-u.

2. Kliknite na dugme “BRZA KUPOVINA” i popunite formular, uskoro će vas pozvati neko od naših agenata te obraditi Vašu narudžbu.

3. Narudžbu možete izvršiti i pozivom na broj telefona 062 904 900 (dostupni smo i na Viberu i Whatsappu) ili na e-mail info@ideal.ba. Potrebno je da nam dostavite šifru ili opis proizvoda koji želite i svoje podatke (ime i prezime, adresu, grad i kontakt telefon).

Narudžbu možete otkazati ili izmijeniti sve dok pošiljka ne bude poslana iz našeg skladišta. 

To možete učiniti na e-mail info@ideal.ba ili na telefon 062 904 900 (dostupni smo i na Viberu i Whatsappu)

Proizvod možete poslati kao poklon. Takva narudžba se plaća uplatom direktno na naš račun. Ukoliko želite da pošiljku pošaljemo kao poklon, molimo vas da to navedete u rubrici “Napomene” na stranici za naplatu.

Plaćanje prilikom preuzimanja. Kada kurir dostavi paket na adresu plaćate kuriru isključivo u gotovini. Uplata na naš račun virmanom u banci ili pošti. Na stranici naplate prikazani su potrebni podaci i uputstvo za ovaj način plaćanja.

Pošiljke dostavljamo X Express kurirskom službom, cijena dostave je 7,00 KM osim ako na stranici proizvoda nije drugačije naznačeno.

Ulažemo sve naše resurse kako bi naručeni proizvod isporučili u što kračem roku te opravdali vaše povjerenje. Vrijeme dostave može ovisiti o veličini proizvoda, stanja na lageru i broju narudžbi za obradu.


Obično naručene proizvode isporučujemo u roku 1-3 radna dana a najkasnije 5 radnih dana. Ukoliko se desi zastoj od dobavljača te se rok isporuke produži blagovremeno čemo vas obavijestiti putem e-mail-a ili telefona.

 

Ako želite uložiti reklamaciju na bilo koji proizvod kupljen na iDEAL, to možete učiniti putem telefona 062 904 900 (dostupni smo i na Viber-u i Whatsapp-u), Putem naše Facebook stranice IDEAL.BA ili putem email-a: info@ideal.ba.


Veoma je bitno da reklamaciju uložite blagovremeno, a problem sa kojim se suočavate detaljno opišete. Ukoliko nam pošaljete slike na kojima se vidi proizvod i nastali problem pomoći će nam da vam odgovorimo brže i kvalitetnije.


Savjetujemo i da pročitate detaljne informacije vezane za reklamacije na sljedečem linku REKLAMACIJE

 

Ako je proizvod ispravan, imate mogućnost razmisliti i najkasnije 7 dana nakon prijema pošiljke obavijestiti da želite odustati od kupovine i vratiti proizvod za novac ili zamijeniti za drugi.
To možete učiniti iz bilo kojeg razloga. Jedini uvjet je da se proizvod ne smije koristiti. Savjetujemo i da pročitate detaljne informacije vezane za reklamacije na sljedečem linku REKLAMACIJE

Na stranici svakog proizvoda je naznačeno da li proizvod ima garanciju i vrijeme trajanja garancije.

Niste pronašli odgovor?